Hjälp för att planera veckans mat!

Vi försöker veckohandla för att både spara tid och pengar. Det är ganska skönt att bara kunna titta på matlistan och se vad vi ska äta den dagen och veta att vi har allt hemma för att laga det. Sånt gjorde jag aldrig innan barnen men nu känns det bra och tidssparande. Föräldrasidan growing people har en bra veckomatsedel som jag brukar använda mig av blandannat. Jag tänkte jag skulle tipsa om den här i bloggen ifall det är någon av er som läser här som känner behov av en veckomatsedel. Här är det VECKOMATSEDEL PÅ PDF. Bara att skriva ut och sätta igång att planera.


En del av vår sista skörd i höstas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra ide, så gjorde jag när mina boys va små. Dessutom va det en 7 veckors, rullande matsedel. Kan låta trist o fantasilöst men funkar faktiskt. Känns inte alls som man "åt de igår". Givetvis så frångick vi det ibland, men guuud va lättsamt det var igentligen. Borde börja igen! Moster Gun

2010-01-21 @ 23:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0