Mammalyx!



Nu måste jag bara visa er mitt mammalyx, nått som får även en "gravidbakfull"mamma att glänsa lite extra och känna sig vacker. Tidigare i bloggen har jag berättat om min goa kompis Sofia och hennes otroliga smycken.  En av hennes senaste smycken heter "A mothers love" och tillhör faktiskt MIG! :-D  Detta halsband gjorde hon till mig som en gåva nu när jag fick min andra son. Behöver jag berätta att jag blev överlycklig? :-D  Ett unikt smycke, handgjort och gjort med mycket tanke. Jag blir glad varje gång jag bär det! Detta är ett äkta mammasmycke för under hjärtat hänger 2 små brickor som det står L och N på som står för mina små pojkars namn, Liam och Neo.

Det värmde nått otroligt i hjärtat att hon tänkt på mig och gjort detta smycke och att hon dessutom tagit med bokstäverna på mina pojkars namn. Är det inte mammalyx så säg att få  glänsa i detta smycke. Just nu ligger Sofias hemsida nere men jag hoppas hon startar upp den igen så alla ni andra får ta del av hennes otroliga smycken. Detta smycke är ett coilat hjärta i SS-tråd, sötvattenspärlor, bergskristallchips och SS-pärlor.

Klicka här för att se bilden i fullstorlek



Tack Sofia för det fina halsbandet!

Kommentarer
Postat av: Sofia

varsågod!! Va kul att du skrev ett blogginlägg om det! glad En ny hemsida kommer inom kort, nu har jag reggat ett domännamn! Nya adressen kommer att vara www.whynotdesign.se, och jag ska försöka fixa sidan denna veckan.

//Sofia

2008-09-29 @ 13:15:17
Postat av: Terese

Vad roligt att du kommer starta en ny hemsida för dina smycken! såklart var jag tvungen att skriva om smycket och visa upp det lite :-D Jag hoppas nån tittar in ser de å blir sugen :-D Hoppas jag fick infon om smycket rätt!

2008-09-29 @ 21:17:02
URL: http://lillagronahuset.blogg.se/
Postat av: Piratmamman

O så vackert! Vill också ha ;-)

2008-10-08 @ 12:34:38
URL: http://annasminipirater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0