Bitar ur vårt hem...




Det är inte så roligt att bjuda på hela bilder från vårt hem eftersom vi inte kommit så långt i renoveringsprocessen ännu. Jag bjuder på små smakbitar tills vidare..
Fågelholken är ett loppisfynd som jag målade om, vit såklart :-) den ska få sin plats i pojkarnas rum sen tänkte jag. Kanske hittar jag en liten fågel att bo i holken.
WC -skylten knåpade jag ihop här hemma en kväll, den är gjort av en gammal grånad planka från vårt gamla staket.
Organic vegetables-skylten är en nyproduktion inköpt på en antikbutik. Den kommer från USA.
De kitschiga flugsvamparna som står på hyllan med kokböcker i köket ska sedan få sin plats i pojkarnasrum när det är klart.
Rivjärnet är ett av mina traderafynd och är nu en ljuslykta som lyser upp med ett värmeljus i mitt kök om kvällarna.










Kommentarer
Postat av: Sofia

va fin WCskylt du har gjort!!

2008-10-09 @ 10:59:42
Postat av: Lallis

Vilka fina saker och bilder och vad KUL att komma in här till dig och kika. Kommer gärna igen.

ha en fin dag.

Kram Lallis

2008-10-09 @ 14:51:50
URL: http://knasigamamman.blogspot.com/
Postat av: Terese

Sofia: tack å tack. vi har ju så många dörrar i vår hall så vi var ju tvungen att visa vilken man ska öppna vid "nödfall". :-D

2008-10-09 @ 15:11:02
URL: http://lillagronahuset.blogg.se/
Postat av: Hem och Lycka

Finfina detaljer! kram

2008-10-11 @ 19:46:59
URL: http://hemochlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0