Mammasmycken

jag var ute och slösurfade sidor med mammakläder. ja knasigt jag vet för jag ska ha bebis i dagarna så det är ju inte precis läge att köpa mammakläder. Dessutom har jag gått 2 graviditeter utan mammakläder så det är inte precis tat jag har ett behov av dom. Men hittade lite söta sidor med mammakläder, amningskläder och bebisaker.



Jag har länge varit inne på att jag vill ha ett halsband med mina barnsnamn och får jag pengar över nån månad (som om att de kommer hända :-/) så ska jag unna mig själv ett halsband lr kanske ett armband med barnens namn. Det är ju inte många dagar kvar nu tills vi får veta vem det är som gömmer sig där inne. Snart har vi ett namn på plutten som busat så länge i magen. Det börjar bli nervöst nu, som alla blivande föräldrar skulle jag tro så hoppas vi att lille plutten ska få vara friskt och att det ska gå bra när den ska komma till världen. Jag blir lite nojjig så här i slutet av graviditeten när jag vet att det närmar sig, det var lika när jag väntade lillaL. Hoppas hoppas det går bra.

Ne nu ska jag försöka tänka att det kommer gå bra och vem du än är, hur du än är lilla bebis så är du vårt barn och efterlängtad och välkommen!

Nu tillbaka till vad jag började skriva om sidorna jag surfat på och vad jag hittade för fint!

Detta fina armband hittade jag på 4mom

Enkelt som de kan vara med ett rött band och de enkla brickorna men ändå fint! Skulle passa mig bra i stilen tror jag.


Kommentarer
Postat av: Sofia

sött armband... satt och funderade på om jag kanske kan göra nåt liknande...



//sofia

2008-08-17 @ 14:13:03
Postat av: Terese

Sofia: Ja visst är de söta. Enkla å fina. Ja det skulle du säkert kunna göra du är ju så duktig på dina smycken. Fast jag tycker att den stil du har på dina smycken nu är så underbar.

2008-08-17 @ 14:33:28
URL: http://lillagronahuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0