Alfabetskort

När flickan i familjen skulle börja förskoleklass kom ett väldigt intresse för bokstäver. Sommaren till att hon skulle börja så gjorde jag alfabetskort som vi satt upp i hennes rum. Nu är hon 7 år och kan både läsa och skriva men korten sitter kvar. Nu är det hennes småbröder som går där och pekar och lär sig bokstäverna. Jag hade korten liggande kvar på datorn så jag tänkte att jag kan ju lika gärna då dela med mig av dom till er. Nu är det så att bilderna till korten är lånade på nätet så jag vill att de bara används till privatbruk som de var menade från början. Alltså inte till försäljning lr så. Så här ser dom ut. Gå längst ner på inlägger för att ladda ner dom på pdf format. Skriv ut dom på hårdare papper eller laminera för extra hållbarhet.



Ladda ner dom här på pdf.

Kommentarer
Postat av: Maria - Förskoleburken

Hej!

Tack för dessa, jättebra! Och tack för sångkorten också. Kommer att länka hit, hoppas ok!

Maria

2011-02-10 @ 17:48:55
URL: http://forskoleburken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0