Flaggspel

Flaggspel har länge varit populära och pryder både kalas å barnrum. Jag har gjort flera stycken både i tyg och papper. Det är rätt enkelt och går fort. Flaggspelet  på bilden där nere gjorde jag när min 6 åriga stydotter fyllde just 6 år. Just nu hänger det i hennes rum. Just nu arbetar jag på ett i papper till min blivande 3 årings kalas. Jag bifogar en bra mall från här. Mallen kommer från Pink paper Peppermints.




Mallen går skriva ut i flera storlekar men hjälp av inställningarna från de flesta skrivare.





Ett tips är att skriva ut mallen på hårdare papper eller att skriva ut den på tunt och sen överföra den till kartong. Det är mycket lättare att måla av den om den är på styvtpapper.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska bli kul att kolla in det på kalaset! Sorry att jag inte har hört av mig förrän nu men det är lite mycket på nya jobbet. Vi kommer iaf gärna på Liams kalas!!! Jag är ledig och vi har redan skrivit in det i kalendern! Kraaam

2010-04-18 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0