Traderat

Vi har ju 16 mån mellan våra killar och storebror är en rätt liten kille. Han har nu vid 2,5 år strl 86 cl och har börjat kunna ha vissa 92 plagg men dom är lite stora än. så lillebror på 1 år har nu kommit i kapp med sina 80 cl. Så det blev helt plötsligt lite snålt om kläder till lillebror för han växer i kläderna snabbare än storebror växer ur dom. Så nu gav jag mig ut på tradera för att få tag i lite billiga men fina kläder. Idag kom första paketet innehållande 2 molotröjor i väldigt fint skick. Å till ett fyndpris!! Jag blir så glad när sånt händer. Det är roligt när kläderna dessutom i verkligenheten är finare än på bilderna. jag gillar Molos tröjor för dom är i ett så skönt material och så är det perfekt med deras öppning i halsen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Måste nog prova MOLO då :) Hade tänkt köpa en sån vinteroverall, vet du nått om hur dom är? Tradera är ju bara för skoj :D

2009-10-16 @ 19:19:42
URL: http://bulleribang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0