Vi faller i sär här...

Är det inte typiskt. Den här månaden har vi mer utgifter än vanligt. Vi har byggt nytt staket till framsidan på tomten och vi ska måla om i lilla vardagsrummet och jag har sedan flera månader tillbaka haft en ullaredtripp inplanerad. Så köpte vi en ny soffa eftersom den gamla gjort sitt. Då trodde vi att vi kunde ta det lugnt ett tag med oförutsedda utgifter i alla fall.. Tji fick vi. I går konstaterade vi att tvättmaskinen varken centrifugerade eller tömde vatten. NEJ jag var verkligen inte sugen på en ny tvättmaskin just nu. Den vi redan hade kunde gärna fått tjänstgöra ett tag till. Helst hade den fått fungerat tills det var dags att fixa till i tvättstugan. Jo jag har planer för den med ;-) men den står långt ner på min "måste-lista". Jaja i morse åkte Edvin och shoppade en ny tvättmaskin och sedan vidare till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0