Utmanad

Jag har blivit utmanad av Lace up Så här går utmaningen till,


Regler:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

okej då försöker vi oss på det här då :-)

1. Jag är en riktigt idéespruta, kommer på massor men är dålig att genomföra dom.

2. Jag blir alldeles lyrisk och kär när jag ser ikeas system för förvaring, var sak har sin plats system är så härligt. Jag älskar ordning och sortering. Gärna utförliga indelningar i pärmar och lådor med etiketter. Jag njuter av skafferier med allt innehåll i vackra glasburkar. överskådligt och prydligt.

3. Som jag nämde på punkt 2, jag älskar att sortera upp, märka upp och ordna upp..tyvärr är jag i längden ingen ordningsmänniska så jag får snart sortera upp allt igen.

4. Jag skulle vilja  ha en en stor orm i ett terrarium och har varit väldigt nära i att investera i en kungspyton..ormar i naturen däremot skrämmer livet ur mig. Bara jag tror att jag sett en orm i skogen blir jag svettig.

5. Coca cola is my drug of choice... vilket jag finner lite pinsamt men jag älskar verkligen cola.

6. jag dricker mycket sällan alkohol, sist var för 3 år sedan...

7. Jag har 7 syskon, jag är äldst.


Nu till att utmanandet... hmm. Jag bryter den regeln  för jag vet inte riktigt vilka jag ska utmana. Jag återkommer med utmanandet  om jag hittar någon att utmana!


Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Oj vad många syskon du har, mysigt! Älskar också ordning, är snudd på pedantisk.. kram

2008-11-22 @ 00:54:06
URL: http://hemochlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0