Att bygga hyllor

Zooma   

bild från ellos.se

Den här typen av hyllsystem använde vi i lägenheten i hallen. Då byggde vi ihop hyllorna själva. (Se bilden nedanför) det var så praktiskt, vi hade den som skohylla och den svalde verkligen massor i vår lilla hall. Nu funderar jag på om inte vi ska göra nått liknande här i huset. Först hade jag inte tänkt det för det är ju roligt att förnya sig, nytt hus, nya ideer men vår hall här i huset är inte på rymlig och verkligen svår möblerad.

Vår gamla lägenhet


Åh det är inte utan att det svider till i hjärtat när jag ser bilderna från vår gamla lägenhet. Den var så vit, så lugnt. Så ser jag mig omkring i huset. Här har vi inte hunnit ta fram penseln än. Jag saknar harmonin som var i vår lägenhet, lugnet som vilade där. Dom som bott i huset innan oss har haft en helt annan smak och i våra ögon råder inga harmoni på dessa väggar. Jag motiverar mig med att det kommer bli härliga före och efter bilder från huset när vi väl hunnit fara fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0