Semester i danmark...

För en vecka sedan tog sambon, jag och lillaL och packade in oss i bilen för att njuta va en Weekend i Esbjerg. Esbjerg är en hamnstad i danmark.




I Esbjerg är E:s mormor född så hon bjöd hela släkten på en resa dit för att uppleva hennes barndomsstad. Jag som faktiskt aldrig varit i danmark ohc kört så genom landet tyckte at tdet var jätte vackert. Esbjerg är en liten mysig stad. Utanför Esbjerg ligger en ö som heter Fanö  en otroligt mysig och vacker ö. Där ute spenderade vi en dag och åt glass, njöt av den vackra naturen.



På Fanö finns en fantastiskt strand där man kan köra med bilen på stranden om man vill, strand så långt ögat når. Otroligt vacker!!



Fanö bjöd oxå på en mysig liten by med små hus som nästan kändes overkligt söta och små. Husen var bebodda och jag skulle tro att många nu mera är sommarhus. De var så vackra så jag var tvungen att ta kort på dem.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0