Flickr inspiration

Idag har jag och sonen varit på loppisjakt för att leta fynd. vi kom hem med 2 glasburkar, en glasvas och en låssas fågelholk och en liten trädlåda. :-) få se vad vi kan göra va dom fynden!

Sen har vi varit ute på tomten, vattnat blommor och plaskat i den nya polen som lillaL fått. Han tyckte den var rätt läskig till att börja med men nu gillar han den, bara han får plaska på sina vilkor. Så jag har parkerat mig i solstolen intill en stund med fötterna i poolen, det passar när man är gravid :-D svalt å skönt.

Sen kom en befriande, kort regnskur från blå himmel så då gick jag in och surfade en sida som heter Flickr. Där kan man hitta allt möjligt kul i fotoväg. Där får man själv lägga in sina bilder och skapa album. Det finns mycket fin inredning om man har tid att leta sig runt. Vissa samlar inredning i sina album från många olika sidor på nätet, andra bjuder på sin egen inredning.

Jag blev lite inspirerad av detta röda golv.

Guest room
bilden hittade jag i lutterlagkage's fotoalbum

nursery6 by renovate + decorate.
bilden hittade jag i renovate + decorate's  fotoalbum


kitchen by decorology.

shelves by decorology.



Attic by decorology.

cabinet by decorology.

Det skåpet skulle jag vilja ha!
bildrna hittade jag i decorology s fotoalbum



Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul ide med att tapetsera på byrån :)

2008-07-30 @ 10:05:05
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0