Färgbomber till barnrumpor

 



 Dessa blöjor är som små färgglada karameller. Det är så man blir rent glad när man ska byta blöjorna :-D De är gjorda av bambu vilket påstås vara miljövänligt material att använda då det är väldigt snabbväxande och går snabbt att ersätta det man tagit. Min sambo fnös väll lite åt iden att ha så fina innerblöjor men jag ville prova dom iaf. Jag har beställt efter en jordgubbsröd och en apelsinoragne innerblöja till lillaL och bebisen och 2 ytterblöjor i PULtyg, en i färgen hallon och en i färgen lime.Ska bli intressant att prova och se om de sitter lika skönt som de ser ut som att de ska göra. Jag beställde dem från en sida som heter pinkgreen. Jag hade väll inte riktigt insett att våran bebis är påväg redan om några veckor och att vi faktsikt måste fixa inför dess ankomst. Så det första är väll att se till att vi har blöjor nog att täcka både bebisen och storebrors behov. Är det någon som har vikblöjor till salu så lämna en komentar för vi är i behov av fler vikisar...gärna rutvävda. För trotts att jag envist provar olika blöjmodeller tycks vi som oftast hamna tillbaka med vikisar för det visar sig alltid vara det bekvämaste. Men som sagt nu ska vi ge dess läckerbitar ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0