En glad blogg av en tjej med skön stil!

Idag måste jag tipsa om en blogg som gör mig glad in i själen. Den handlar om Inredning och skrivs av en ung tjej som som kan det här med att kombinera färg och få det att kännas så rätt! Jag är själv inte en såhär färgglad person och trivs kanske i ett mer neutralt hem men jag kan inte låta bli att bli glad när jag ser bilderna från de hem hon inrett. Så fint och med en sån blick för färg! Så att hon ofta använder second hand gör mig ännu mer lycklig! Hon bjuder även på bilder från sina föräldrars hem och hennes mamma har samma öga för stil även om hon drar mer åt det romantiska lr schabby hållet!

Pinkfriday 

Är väl värt ett besök och frossa i den sköna inredningen och de tips hon ger.

Alla bilder är lånade från pink fridays blogg och ägs av henne!








Klicka f�r att st�nga bilden Klicka f�r att st�nga bilden

Alltså pink fridays gamla studentrum :-D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det går så bra så att använda mina bilder, jag känner mig hedrad! Jätte kul!

2008-07-26 @ 17:40:35
Postat av: Kitty

Gillar både hennes och din blogg!

2008-07-28 @ 17:45:44
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0