Snälla tomten jag önskar mig...

Jag önskar mig fler timmar på mitt dygn. Det är så mycket jag vill göra, det kliar i mina fingrar att få pyssla men det är bara att inse att en 2 barns mamma med småbarn och en man som inte är hemma från jobbet för en efter 20. hinner inte pyssla. Nån timme till på mitt dygn vore trevligt, kan jag få det? snälla tomten!  Det är alltid mycket före jul, extra mycket för oss just nu eftersom vår övervåning ännu inte är klar, kan ni fatta vad tid den tar .  Barnen har varit krassliga, förkylda om vart annat vilket inneburit att de varit extra gnälliga så det har inte varit lika lätt och vi har inte haft riktigt ork att vara där uppe å jobba. Det är fortfarande målning och åter målning som återstår. Det är en underdrift att säga att jag längtar tills den är klar. Det är och kommer vara det största projekt vi tar oss ann i det här huset och det ska bli såå skönt när vi drar det sista penseldraget.

Ett julkort från mina grabbar!


Kommentarer
Postat av: Piratmamman

Ja, jag önskar mig också fler timmar på dygnet..

2009-01-11 @ 07:36:58
URL: http://annasminipirater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0