spanat på tradera!

Nån mer än jag som brukar rota runt på tradera? Där finns det riktigt godbitar ibland, även om priserna så klart kan skena rätt häftigt.
Det här finns ute nu!

För den lantlige, shabby inspirerade eller den som gillar det lite kitschiga kanske. Klickar ni på bilderna ska ni komma till auktionen.



LANTLIG TVÄTTBRÄDA  - SHABBY CHIC


3 ST ZINKFAT MED VECKADE KANTER....SÅ FINA..TITTA IN!

ROMANTISK TVÅLHYLLA I METALL  - HOT BATHS - SHABBY CHIC


Gammal, STOR Plåtburk Märkt: ETTAN J-H FABRIKEN SÄVSJÖ mm...




Kockums, Kanna, Kittel rymmer 1L. Röd. Se bild.

KOCKUMSBURK LITE ANORLUNDA

Äldre Oliv Kanna i  Bästa Tänkbara Skick



Ljusblå kakburk - 2-våningar - Nilsjohan / Nils Johan


RETRO 50 tals KAKBURK ETTAN SÄVSJÖ


 GAMMAL LUFFARSLÖJD ,HÅL SKOPA


Emaljerad Väggampel.



Tvättbräda snyggt shabby chic = rostig


Kommentarer
Postat av: Lisa

Å fina saker du hittat!Jag brukar mest spana in 70tals prylar där ;)

2008-08-04 @ 15:39:20
URL: http://pinkfriday.blogg.se/
Postat av: Sofia

åååå jag älskar den lilla skylten till badrummet och olivoljekannan!!! fast tyvärr skulle det inte passa hemma hos oss tror jag... våran inredning i huset är ju rätt modern. //sofia

2008-08-05 @ 15:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0