svart

 

svart, ja det är vad man ser när man tittar på displayen på vår digitalkamera. Vi hade varit ute och grillat korv och alla våra kläder luktade just grillkorv. Jag slängde barnens kläder i tvätten men hängde min jacka till att lufta. Min man ville vara snäll och tvätta den men glömde kolla att jackans djupa fickor var tomma. Vi har/hade en liten liten kamera och vips så var den lika tvättad som jackan. Behöver jag förklara varför inlägget här saknar bild ;-) jag har inget hopp om att den kommer fungera igen. Den är djupt saknad så vi får nog gräva lite i plånboken och köpa en ny. Så kan det gå när den ena slarvar med att tömma fickorna när den kommer in från korvgrillning och den andra slarvar att tömma dom innan jackan åker i tvätten!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0