ny månad ny kyl, frys och diskmaskin.

 Det är lite kaos i vårt kök idag eftersom både de nya och de gamla vitvaror trängs där inne. Den nya diskmaskinen har kommit på plats men den gamla står planterad mitt framför kastrullskåpet. Det blir spännande när det blir lunchdags. Den nya kylen och frysen har kommit på plats men den gamla står å går fortfarande eftersom alla varor inte hunnit flyttats över. Så nu har vi dubbelt upp av alla vitvaror i köket. i övrigt är det lugnt här hemma idag. Flisans skola var stängd i fredags pågrund av för mycket snö som blockerade nödutgångarna men idag är skolan igång som vanligt. Neo (1 år) tittar på bolibompa. Liam 2,5 år sitter och klipper. Att klippa små pappersbitar ur färgglada papper (som vi sen har över hela golvet :-) ) är just nu hans favorit sysselsättning.

Försökt i 2 dagar att ladda upp bilder på bloggen men det vill sig inte riktigt så ni blir utan fina bilder på kaoset i vårt kök :-)

jag lägger in lite andra bilder istället som jag redan hade på nätet och kan kopiera in. Det är bilder från vår övervåning. Vårt hem är aldrig "homestylat" så jag bjuder på att vi även har kaos där uppe :-D

 


Nej mina barn är inte stilla länge nog för att fastna ordentligt på bild :-P








Kommentarer
Postat av: Ceci

Hej!



Va snyggt, övervåningen blev ju jättefin! jag var nästan säker på att jag svarade på din fråga i min blogg tidigare om loppisar men det verkar jag ju inte ha gjort... Jag har mest varit på de loppisar som ligger närmast oss och det är den i mölndal och kungsbacka, sen finns det en i anneberg där man kan hitta riktiga fynd ibland!

2010-03-10 @ 21:31:01
URL: http://cecisegna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0