Nu är vi igång igen.

Vi har en ny digitalkamera och jag gillar den starkt.Nu ska det tas bilder igen. jag tycker att den här kameran ger lite bättre ljus i bilderna än vår förra. Våren har nått oss och det slaskar, regnar och snön töar.Dax att se över barnens kläder igen och pojkarna behövde nya stövlar. Jag hade spanat in pop stövlar och tyckte att dom var tuffa så det fick bli ett par var till grabbarna. Liam fick svart och Neo ärtgröna :-) visst är dom tuffa!
Nu är dom redo för slasket.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna-Panna

Hej, hittade hit via styleroom där jag blev jätteförtjust i ert golv på övervåningen. Är det furugolv? Vi ska lägga in trägolv i sonens rum (o sen även i resterande rum, hans är först ut då det byggs till ett rum). Vill verkligen ha det i just den färgen ni har. Vitpigmenterad olja såg jag. Nåt speciellt märke eller så?



Ha de!

2010-04-05 @ 16:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0