Sommar med Ernst




Igår drog det igång första avsnittet av sommar med Ernst Har du missar det så finns på tv4 anytime för dig som har tillgång till det eller se reprisen söndag 11:35.
Jag brukar följa sommar med Ernst. Jag gillar hans stil, han inreder alltid naturnära och vackert och jag tror inte han kommer göra oss besviken den här säsongen heller. Vilket härligt hus han ska göra "make over" på.
Som vanligt så är hans val av material otroligt snyggt ihop. Han har ett öga för det här.

Foto: OTW/TV4


Foto: OTW/TV4





korten från hemmakanalen

Foto: OTW/TV4

Foto: OTW/TV4

Foto: OTW/TV4


Kommentarer
Postat av: Jonas

Själv tycker jag nog att Ernst är lite väl mycket, men visst blir det han gör riktigt fint!

2010-10-27 @ 00:20:29
URL: http://www.arkitektritadehus.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0