sångkort med svenska julsånger

Jag jobbar som förskollärare och är småbarns förälder så det sjung en hel del barnsånger här hemma. På mitt jobb (och även till viss del hemma) så använder jag sångkort. Det är kort i behändig storlek där sångtexterna står. På jobbet använder jag dom vid samling, i skogen, vid matbordet ja överallt där det kan vara bra att kunna trolla fram lite sångkort. Barnen tycker om att själva kunna välja sånger.  Jag brukar klippa ut korten och klistra dem på färgglattt papper så tränar man färgerna också samtidigt som man väljer sång. Skriv ut korten på styvare papper eller laminera dom för extra hållbarhet. Det här är svenska julsånger.

För att ladda ner korten klicka här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0