snälla Nova star jag har en önskan...

Jag är en fantast och förespråkare av sköna kläder. Bekvämt ska det vara. Sen skadar de ju inte om de är snyggt oxå förståss. Bevämt ska inte behöva betyda att man ser ut som en slarver. Jag vill själv gå i sköna kläder som går att röra sig i å jag kan känna mig avslappnad i.

När det gäller mina barn så är det de som styr klädinköpen till dom. jag vill att dom ska se tuffa ut men framförallt ska dom ha lekvänliga och sköna kläder. Jag har några favoriter bland barnklädmärkena. Kläder som får mig att önska att jag var ett barn och fick ha så sköna kläder. Ett sånt märke är nova star. Jag älskar deras jeans. Jag önskar mig sånna! på en vuxen skulle dom säkert påminna lite om mammabyxor :-D men det skulle jag ta. Jag skulle vilja ha sånna lite baggy jeans med skön mudd vid magen. Jag skulle bo i dom!! Snälla Nova star börja gör dom i vuxen strl. jag skulle vara en trogen kund!!




Kommentarer
Postat av: Marie

Älskar också jeans med muddar!!

2009-10-04 @ 04:59:14
URL: http://bulleribang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0