Här kommer ni hitta mig!



Om några ca 2 veckor är det här ni hittar mig! På msc fantasia. "Världens vackraste fartyg" har det kallats och har Sophia Loren som dess gudmor. Skeppet sägs inte bara vara vackert utan oxå en en revolution inom miljötänkande i kryssningsvärlden. Över tre däck finns något som motsvarar ett reningsverk för en mindre stad, fast i komprimerad form med en vikt på 500-600 ton.Det är bara en av de saker som gör att MSC fantasia har kallats ett Eco ship.

Nu lämnar vi miljötänket en stund för nu ska jag visa er hur vi ska njuta.Vi ska på ett sällskap av 16 personer ta oss till Barcelona och därifrån kryssa i medelhavet i lite över 1 vecka. Det är alltså detta vackra skepp som ska vara vårt hem under den här tiden.












Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är de du skriver människa? Gud vad avundsjuk jag blir ;) De kommer ju bl toppen!

2009-03-16 @ 18:25:33
Postat av: Sara

De va från mej :D

2009-03-16 @ 18:26:28
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Sofia

Gah!!! Nu blir jag ännu mer avis! Fartyget är ju som taget ur en dröm!

Ha det så underbart och se till att du och Edvin får lite ensamtid med varandra. Njuuuut!!



// Sofia

2009-03-16 @ 20:51:21
Postat av: Lilla jag

Å vad härligt med en kryssning!

2009-03-16 @ 22:36:52
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Sara

De blir en toppem semester de!

Vi hoppas att vi ska ta oss utomlands någon gång vi också. Men ett tag till dröjer de nog tyvärr. . .

2009-03-19 @ 08:52:51
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Sara

ja, jag förstår inte vad alvin hade med saken att göra. dra in ett barn på de viset gör man aldrig. vare sej dom har en cpskada eller inte.

det tog verkligen ända in i hjärtat.



han kommer nog att visa alla när han växer upp vilken underbart duktig person han är. utan tvekan!

2009-03-23 @ 19:46:19
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0