tillbaka...

Nu är jag tillbaka i bloggandet..fast de kommer nog fortfarande att bloggas lite då å då och inte varje dag. Det är klurigt att hinna med bloggandet när man har 2 små som kräver sitt, jag beundrar er som hinner. Just nu ligger mina 2 små prinsar och sover så sött, minstingen i barnvagnsinsatsen på sitt fårskinn intill mig. Så söta dom ser ut när de sover. 

Vi har som jag tidigare nämnt ingen tv (ett val som vi gjort) så min älsta son har ju aldrig lärt sig titta på tv men nu har han börjat att få se dvd på datorn ibland. Mycket spännande förståss när det inte hör till vardagen. Emil i lönneberga gick hem direkt och fast jag avskyr att ha tv som barnvakt så är det rätt praktiskt när vi kan sitta tillsammans och titta på de när jag ammar lillebror. Tänk jag hade glömt hur bra Emil i lönneberga är..hihi. Inte konstigt att jag gillade det som liten. Han är ju stört skön Alfred å för att inte tala om Emils tempramentsfulla far, Anton.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0