På min önskelista...

Jag dricker inte kaffe men är en tedrickare av stora mått. Nu när jag kurar ihop mig inne framför brasan efter att ha varit ute i regn och rusk går det åt åtskilliga koppar. På min önskelista står Kusmi tea inte bara för innehållets skull utan främst för den fina burken. Vad tycker ni? är de inte härliga? Vårt kök är mycket  vitt och jag tycker dessa färgglada karameller skulle göra sig så fint där. Jag älskar när man kan blanda nytta med nöje :-D Inredning med funktion. En vacker burk med ett gott innehåll, kan det bli bättre i ett kök? 






Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Jag är också en stor thedrickare, men har inte privat detta. Jag gillar också förpackningarna nästan mer än innehållet. HAr köpt ett och annat jag inte velat äta bara för att få burken.. ja man är ju lite rolig!

2008-10-31 @ 22:21:56
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Sofia

Då vet man vad man ska ge dig i julklapp då! :)

2008-11-01 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0