Karin Myrenberg kom hem till mig, snälla!

Det händer att jag ser serien Nytt läge och jag måste bara säga en sak, den där Tom Bertling Kommer inte över tröskeln hemma hos oss. Jag förstår mig inte alls på hans idée om att inte lyssna på dom som ska bo i huset å hans inredningssmak är verkligen inget för mig. Kom igen Tom svart porslinspanter, du måste skämta!? Däremot skulle jag gladeligen öppna mitt hem för Karin. Inte bara verkar hon va en störtskön människa utan honlyckas kombinera nytänk, inredning till ett hem som jag skulle vilja bo i. Hon går inte upp så mycket i att hon är inredare så hon glömmer att det är faktiskt en familj som ska leva i det där hemmet sen, hejja Karin. I förra avsnittet inredde hon till en familj med 2 barn, sonen hade de nyss adopterat och kommit hem med och nu hade de köpt hus. Sonens asiatiska bakgrund fick sätta tonen för inredningen och det blev ett vackert hem. Smakfullt som vanligt. Snälla Karin kom hem till mig å slår ner lite väggar och gör det fint.



Nytt läge

Kommentarer
Postat av: Sara Svanefjord

Jo, de är fart på lilla Nova :) Hon har börjat sitta själv vissa stunder. När man styr henne i vagnen inne & hon inte har någon tjock overall på sej kan man plötsligt se hur hon satt sej själv (vi har en kudde som stöd så hon får sitta när vi är ute) lutat sej från kudden, gillar inte att ha något bakom ryggen, hon ska vara stor hon ;D

2008-11-22 @ 16:47:45
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Jenny

Men hej! Jag råkade surfa förbi här på din fina sida och tittade runt lite :) Mysig blogg!



Helghälsningar från Jenny

Postat av: Sofia

Håller helt med dig!!! Såg trailern för nästa veckas avsnitt och då var det Tom som skulle inreda, det blev så gräsligt fult!!!!! Men jag håller med om att det asiatiska hemmet blev skitfint! Gillade även det lila/silvriga hemmet hon gjorde till paret som skulle ha barn.

kram//Sofia

2008-11-25 @ 14:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0