Grusad...

Min sambo kom på att grusa vore ju snyggt, lite här och var på gården så han beställde lite (?) grus. Lite betyder 10 kubik. tjohej! nu har vi en jätte hög på tomten men det blir nog snyggt när vi fått allt på plats. Skottkärran gick sönder så nu är han å lagar den sen ska jag agera arbetsledare medan han öser och kör grus :-D det har sina ljusa sidor att vara gravid. INTE nått grävande för dig ska barnmorskan idag när jag var dit, så då blir det ju bara arbetsledare kvar ;-) Jag har ju mitt lilla pallkrage-land nere p åtomten och hittills har det gett lite rymdstation vibbar med den vita markduken men nu ska den täckas med grus, det blir nog snyggt.


image18








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0