Tänk vad tiden går fort.

Den här tiden förra året, för att vara exakt "2007-06-19 " skrev jag i min gamla blogg såhär:

"Så här på sommaren kliar det i mina fingrar nu när jag bor i lägenhet. Det är mina grönafingrar som vill komma till användning, odlarglädjen som spritter. Förra året förvandlade jag min inglasade balkong till ett växthus men i år har jag inte haft tid att skapa mig någon cityträdgård. Nu står bara lite kryddor och så en kruka lavendel där ute. Jag älskar Lavendel den är fin att se på och luktar underbart, alltid nått. Jag önskar mig ett hus med en liten trädgård där jag kan påta på lite och ha en hel rabatt med bara lavendel. "

Då anade jag inte att jag ett år senare skulle ha min trädgård och min rabatt med lavendel. Tänk vad saker å ting kan vända snabbt. :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0