jag var tvungen att små le lite...

Telefonförsäljare, det måste vara hopplöst att ringa till oss. Alla mobilabonnemang de försöker sälja till mig, lönlöst! Jag ringer knappt med min mobil så hur billiga månadsavgifter de än erbjuder så är det altid högt över summan jag ringer för och de låter lika snopna varje gång jag deklarerar vad jag ringer för per månad. Så idag ringde kanal digital och ville nå min sambo. Det lät bestämda över att det var honom de skulle tala med men jag funderade över om dom inte ville veta om vi hade tv först innan dom skulle sälja sina produkter :-D kanske skulle jag sagt det, de skulle sparat oss alla tid men när det är mannen i huset de ska tala med (vanligtvis för att sälja nått sportpaket) så är det väll bäst man tiger :-D Tyvärr tror jag inte de kommer långt med att sälja nått kanalpaket till en familj utan tv. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0