Inspiration


Vi har ju inte bara en trädgård vi har ju ett hus oxå. Just nu står det stilla där inne på renovering och inredningsfronten men varje gång jag kliver in från trädgården i ni huset påminns jag om allt jag vill göra där inne. Vi har bestämt oss för en ljus känsla i huset. Mycket vitt kommer det bli och en del sandfärgat/caffe late. Jag tänker ta med mig känslan från det rum i vår gamla lägenhet som vi blev mest nöjda med sovrummet! där inne andades det harmoni och det vill jag ha i hela huset och mycket naturmaterial, lite asiatisk känsla blandat med lantligt. En blandning av gammalt, nytt ,lantligt och modernt. Jag har samlat lite bilder som ger mig inspiration.


Foto: Sveriges Television
Bilder tagna från svt ur sommartorpet 2005 
Jag gillar Ernst smak otroligt mycket. Jag älskar ladan som de inredde 2007.
Foto: Sveriges Television

Något för vår smala lilla hall kanske?
[loftefter2.jpg]
ur sommartorpet 2007

Det finns många många fler bilder på nätet som ger mig inspiration. Jag får återkomma med dom en anann dag nu lockar solen ute mer :-) 

Kommentarer
Postat av: Carola

Hejsan svejsan! Vad mysig er trädgård ser ut. Där kan ni nog ha många sköna (och många arbetsamma) dagar! Är förresten hemskt ledsen för det här mer Kerstin. Kan inte fatta att hon e borta. Sjukdomsförloppet måste ha gått ganska fort? Väldigt tråkigt... :(
Ha det så bra i soliga södern nu! Kram
//Carola

2008-06-03 @ 16:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0