Glad midsommar!

Hoppas ni fått en fin midsommar. Vi njöt av midsommar med goda vänner så den blev fin fast vädret inte var så strålande. Det kändes som typisk svenks midsommar helt enkelt :-D. Men vi åt gott, skrattade gott och hade det väldigt trevligt trotts spridda skurar. Våra vänner har ett väldigt fint hus och det gav lite inspiration att fortsätta arbetet här hemma oxå. Näst på tur står ett förråd som ska få sig en omgång med färg och smart förvaring. Vi får se vad vi kan åstakomma med det när sambon är ledig på onsdag. Jag hoppas kunna återkomma med bilder. Jag målar fortfarande på mina loppisfynd som jag nämt tidigare (mina 2 bord)  så jag kan tyvärr inte bjuda på bilder på dem ännu. Nä nu ska jag ta en kopp te och fundera över vad jag hoppas ska hinna här hemma i höst.



bild lånad från
http ://www.calstrawberry.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0